Jak mohu vrátit objednávku?
- Nevyhovující položky z objednávky můžete vrátit do 14 dnů od doručení. Zboží prosíme vracejte nepoškozené, bez známek užívání, s původními visačkami a neznečištěné.
- Nejprve detailně vyplňte on-line formulář RETINO níže. Prostřednictvím on-line formuláře vyřídíte i případnou reklamaci.
- Zboží řádně zabalte do balíčku a pošlete nám zpět na adresu uvedenou v on-line formuláři (Eshopat.cz, Lidická 1875/40, 602 00 Brno).
- V on-line formuláři si zároveň můžete jednoduše objednat zpětnou dopravu a vygenerovat přepravní štítek.
- Jakmile se balíček vrátí k nám, zkontrolujeme jej a pošleme peníze zpět na Váš účet v co nejkratší době nejpozději však do 14 dnů.
- O jednotlivých krocích vrácení peněz Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailových zpráv.
Důležité informace:
- V on-line formuláři si můžete objednat dopravu přímo z domova, odnést na pobočku dopravce, nebo zvolit vlastní dopravu.
- Cenu za zpětnou zásilku si hradí zákazník sám na konci on-line formuláře nebo
- pokud využijete zvýhodněnou přepravu přes ZÁSILKOVNU: CZ - 59 Kč, SK - 3 EUR, tak Vám bude následně cena dopravy odečtena v dobropisu z částky, kterou vám při vrácení peněz zasíláme zpět na účet.
- Pokud zvolíte svou vlastní dopravu, prosíme, posílejte balíček pouze na adresu: Eshopat.cz, Lidická 1875/40, 602 00 Brno. Děkujeme.
Mohu zboží vyměnit?
Více informací zde.
Retino on-line formulář: