Jak mohu vrátit objednávku?
Nevyhovující položky z objednávky můžete vrátit do 14 dnů od doručení. Zboží prosíme vracejte nepoškozené, bez známek užívání, s původními visačkami a neznečištěné.
Nejprve detailně vyplňte formulář pro vrácení zboží, který Vám přišel s objednávkou. Případně si ho stáhněte ZDE a vytiskněte.
Zboží řádně zabalte do balíčku a přiložte vyplněný formulář a fakturu (nebo kopii faktury), kterou jste v balíčku obdrželi.
Balíček nám poté můžete vrátit těmito způsoby:
- PŘES ZÁSILKOVNU: zabalené zboží odneste na jakékoliv podací místo Zásilkovny, tam obsluze sdělte náš unikátní kód: 90462223. O víc se nemusíte starat, v Zásilkovně vytisknou štítek a odešlou zboží na naší adresu. Při odeslání nebudete nic platit. Poštovné 59,- si poté strhneme z celkové částky - viz informace níže.
- pokud zvolíte JINOU DOPRAVU, balíčky zasílejte pouze na adresu Eshopat.cz, Lidická 1875/40, 602 00 Brno. Prosíme, NEZASÍLEJTE nám balíčky přes Českou poštu. Bohužel nám na adresu Česká pošta balíčky ani výzvy k vyzvednutí nedoručuje. Balíčky odeslané přes Českou poštu nebudou vyzvednuty!
- OSOBNÍ PŘEDÁNÍ můžete provést na vrátnici na naší adrese Eshopat.cz, Lidická 1875/40, 602 00 Brno každý všední den v čase od 8:00 do 12:00 a poté od 15:00 do 19:00.
Jakmile se balíček vrátí k nám, zkontrolujeme jej, pošleme Vám informační email a poté Vám pošleme peníze zpět na Váš účet v co nejkratší době, nejpozději však do 14 dnů.
Důležité informace:
Pokud zákazník využije zvýhodněnou přepravu přes ZÁSILKOVNU: CZ: 59 Kč, SK: 3 EUR, tak mu bude následně cena dopravy odečtena v dobropisu z částky, kterou při vrácení peněz zasíláme zpět na účet. Pokud zákazník zvolí vlastní dopravu, hradí ji sám při podání balíčku.
Pokud zvolíte svou vlastní dopravu, prosíme, posílejte balíček pouze na adresu: Eshopat.cz, Lidická 1875/40, 602 00 Brno. Balíčky odeslané na jinou adresu nebudou převzaty. Děkujeme.
Mohu zboží vyměnit?
Více informací zde.